• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
unity
#1
Question 
מישהו מכיר מקום עם מדריכים ליוניטי?(חוץ מיוטיוב...Tongue)
או שיש איזה פורום או משהו?
  הגב
#2
קודם כל יש את המדריכים הרשמיים שלהם שהם מעולים: http://unity3d.com/learn/tutorials/modules
יש להם גם live training שהם עושים פרוייקט ומציגים את הווידיאו ותוך כדי אתה יכול לשאול אותם שאלות (עוד 10 שעות לדוגמא יש סדנא של רקעים זזים). אם פספסת סדנא ואתה רוצה לראות אותה לא בלייב יש פה ארכיב: http://unity3d.com/learn/live-training/archive
יש גם כל מיני ערוצי יוטיוב טובים שמסבירים, לדוגמא Brackeys
בברכה, אוהד.
  הגב
#3
יש גם מקום עם מדריכים בעברית? Undecided
  הגב
#4
טוב....לפחות משהו אחד תגידו לי... איך אני מקשר פעולה למקש ביוניטי? כמו בבלנדר? ע"י תיכנות? איך??? תודה מראש לעוזרים!
  הגב
#5
edit < preferences < keys
בברכה, אוהד.
  הגב
#6
אתה יכול להסביר יותר?אני מתכוון איך אני עושה שאני יכול לכוון את המצלמה לאיזה כיוון שאני רוצה? (לאו דווקא עם העכבר...)
  הגב
#7
((29.06.2014), 17:33)avishay כתב: אתה יכול להסביר יותר?אני מתכוון איך אני עושה שאני יכול לכוון את המצלמה לאיזה כיוון שאני רוצה? (לאו דווקא עם העכבר...)
אהה, אני חשבתי שדיברת על הממשק של התכנה וקיצורי הדרךSmile
התחלתי ללמוד יוניטי לפני שבועיים כמעט, אבל אני מכיר הרבה דרכים לכיוון מצלמה.

יש דרך פשוטה למקם את המצלמה ליד השחקן (איפה שאתה רוצה שתיהיה נקודת הצפייה) ולעשות לו parent כך שהמצלמה תעקוב אחר תנועת האובייקט. (את זה עושים על ידי גרירה של המצלמה אל האובייקט הרצוי בהיררכיה).

יש עוד דרכים אבל זה תלוי לאיזה משחק אתה מכוון (פלטפורמה 2D, גוף ראשון/שלישי..)
יש סרטון של יצירת משחק First-Person Shooter בשימוש בלנדר ויוניטי: https://www.youtube.com/watch?v=mbm9lPB5GPw
(הוא באנגלית כמובןUndecided.. אין מה לעשות, אי אפשר להכנס לתחום הזה בלי אנגלית. אתה תמצא את עצמך צמא לידע ובעל חוסר מקורות לימוד..)

בהצלחה!!Big Grin
בברכה, אוהד.
  הגב
#8
תודה....
  הגב
#9
מישהו יודע איך אני עושה ביוניטי הפעלת אנימציה בעת נגיעה באובייקט?
  הגב
#10
אני חושב שבפורומים אחרים תקבל יותר מענה (אין פה הרבה שמתעסקים ביוניטי אני חושב, זה גם פחות הנושא של הפורום..)
בכל מקרה, מה שעשיתי פה זה הפונקציה OnCollisionEnter מופעלת כשהמעטפת (collider) של אובייקט פוגע במעטפת של אובייקט אחר. במשפט ה-if בדקתי אם האובייקט שהתנגש איתי הוא האובייקט שאני רוצה לבדוק ואז הפעלתי את animation.Play(); כדי לנגן את האנימציה. אם יש לך יותר מאנימצייה אחת באובייקט תרשום בסוגריים עם מרכאות את שם האנימצייה.
קוד:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class DestroyOnContact : MonoBehaviour
{
    void OnCollisionEnter (Collision col)
    {
        if(col.gameObject.name == "האובייקט הרצוי")
        {
animation.Play();
        }
    }
}
בברכה, אוהד.
  הגב


אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  מסייקלס ל-unity אוהד 2 1,853 (21.07.2014), 23:51
תגובה אחרונה: יניב

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים