• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
unity
#11
ו...אתה יודע איך עושים שם ריג? (אם זה אפשרי בכלל...)
  הגב
#12
אני לא מבין באנימציה, אבל אני חושב שאת הריג והאנימציה עושים בתכנת התלת מימד ועושים export ל-fbx.
אחר כך, אתה יכול בעזרת סקריפטים וה-animator של יוניטי לתכנת באיזה מצב אתה מפעיל איזו אנימציה.

אגב, הייתי ממליץ לערוך את הכותרת כדי שמשתמשים שמחפשים תוכן כזה ימצאו אותו בקלות.
בהצלחה בפיתוח משחקיםSmile
בברכה, אוהד.
  הגב
#13
אפשרי לעשות חומרים ביוניטי כמו בסייקלס? כמו ברזל וכדו'?
  הגב
#14
((02.08.2014), 23:55)avishay כתב: אפשרי לעשות חומרים ביוניטי כמו בסייקלס? כמו ברזל וכדו'?
אפשר ליצור חומרים בסיסיים ביוניטי ואפשר גם לייבא טקסטורות. חומרים בסיסיים דהיינו חומרים שמתרנדרים מREALTIME - טקסטורה , נורמל, קצת SPECULAR, פחות או יותר - זהו זה.
  הגב
#15
יש לי בעיה... ייבאתי מודלים מבלנדר ליוניטי אבל אני לא יודע איך אני עושה אותם ממשיים... בכל פעם שאני מפעיל את המשחק אובייקט ה player נופל דרך הקרקע...
  הגב
#16
יש לך כמה אפשרויות למימוש גרביטציה. הדרך הכי פשוטה היא לשים קוליידר לשחקן ולרצפה ואז להפעיל rigid body.
אני מציע לך לעיין בסדרת המדריכים הבאה שמכסה את רוב נושאי הפיזיקה. בקשר לגרביטציה תקרא בעיקר על rigid body שזה בערך כמו הrigid body בבלנדר,
רק שביוניטי תצטרך שלאובייקטים יהיו קוליידרים שהם המעטפת של כל אובייקט. בעזרתם יודעים מתי האובייקטים נוגעים זה בזה.
בברכה, אוהד.
  הגב


אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  מסייקלס ל-unity אוהד 2 1,947 (21.07.2014), 23:51
תגובה אחרונה: יניב

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים