• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cell בcycles
#1
יצרתי במנוע סייקלס את כדור הארץ ולאחר יצירת החומרים ביו וי המתאים ,
הפעלתי את הCELL 
ככה יצרתי חתיכות מכדור הארץ.
הבעיה בסייקלס שהטקסטורה על החתיכות  נראת רע מאוד לאחר השינוי , זה נראה כמו קוביות צבעוניות גדולות  במקום מפת כדור הארץ.

במנוע הרגיל הצלחתי לקשר את זה ללתיאום מדויק עם היו וי של הכדור המקורי והשלם.
בסייקלס אני לא מוצא אפשרות כזאת.

חיפשתי ברשת ועד כה לא מצאתי, יש לכם אולי מושג איך עושים את זה בסייקלס?
 
  הגב
#2
בפשטות במאפיינים של טקסטורה בבלנדר רנדר יש לי ב
maping
אפשרות ל-
object
ונפתחת לי אפשרות לבחור את האוביקט שהמיפוי יהיה זהה לו.

במנוע סייקלס לא מצאתי את האפשרות הזאת ואין לי מושג איך לסדר את המיפוי שיהיה זהה למקור.
  הגב
#3
יש לך Object וכו' גם בסייקלס אם זה מה שאתה מחפש.
פשוט תוסיף צומת: Texture Coordinate. אפשר עם צומת Mapping ואפשר גם בלי.
İmage
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
  הגב


אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  באג בcycles שחר הר-שוב 9 4,503 (25.11.2013), 21:33
תגובה אחרונה: שחר הר-שוב

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים