• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
מחפשים מעצב בשביל פיתוח משחק מחשב
#1
שלום לכולם! Smile
אנחנו צוות של 3 אנשים איכותיים, שמפתחים משחק RTS במנוע Unreal Engine 4, יש לנו סרבר שמסנכרן לנו את הפרויקטים בין המחשבים כך שאנחנו יכולים לשתף הכל ואנחנו זקוקים למעצב שיצטרף לצוות.

המשחק עצמו הוא כמו שאמרתי משחק RTS - Real Time Strategy והעיצוב בו ה-Hand Paint.
כבר קנינו מספר מודלים של דמויות ומבנים ויצרנו מערכת של תזוזה ומצלמה וכמובן אנימציות לכל הדמויות ואנחנו כל יום מתקדמים דיי הרבה.

אז על המשחק:
המשחק הוא על וויקינגים והאויבים הם שלדונים. המטרה היא לבנות מבנים, לגייס צבא, לדאוג לכלכלה ולעשות משימות שונות. למשחק יש עלילה קלילה.


המודלים שקנינו:


http://gyazo.com/483d046ac0d54f19f2ccda67cade2420
http://gyazo.com/5d97ebbabb484b320bb7b0edf82c59d5
http://gyazo.com/d2eae159d94808cc12b412cad2c05611

דרישות מהמעצב:
- ידע בעיצוב Hand Paint
- ידע ביצירת Environment Assets
- ידע ביצירת דמויות / ריג / אנימציה יכול מאד מאד מאד לעזור לנו

**הפיתוח הצוות הוא בגדר התנדבות, כולנו עובדים כאן מהתנדבות בזמן הפנוי שלנו לכן אין תשלום. אבל כשנוציא את המשחק (שמתוכנן להיות מסחרי, כל מי שבצוות מתחלק ברווח**

למעוניינים, בבקשה לפנות כאן או בהודעה פרטית או במאייל
yoniberk199@gmail.com
ובבקשה גם לצרף תיק עבודות.

תודה מראש!
יונתן.
  הגב
#2
בהצלחה!
אני מקבל קרינג' כשאני רואה איזה בולשיט פרסמתי בפורום הזה פעם... תהרגו אותי!!!
  הגב
#3
נשמע מעניין
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
  הגב
#4
תודה!
מעוניינים להצטרף או משהו?

רוצה להדגיש שאנחנו לא מחפשים מישהו סופר מקצוען, מישהו בן 16-18 גם מתאים. העיקר שידע לעצב בצורה יפה. Smile

יש עדכונים למשחק,
יצרנו מערכת חלקיקים של אש מבוססת על GPU, בהמשך אני אולי יוסיף לזה שדה ווקטורי בשביל תנועה יותר מציאותית של חלקיקים.

http://gyazo.com/bae173cdb47b713408880e6db4457c9d

(זה איטי בגלל התוכנת צילום שיכולה לצלם בשנייה חלק מסויים מהמסך עם הגבלה ל-6 שניות, במציאות זה הרבה יותר חלק)
  הגב
#5
אשמח אבל אין לי הרבה זמן, לפחות לא בחודש וחצי הקרובים.
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
  הגב
#6
לאיזה פלטפורמה מתוכנן המשחק? 
ומנסיון, המתודה של לגייס אנשים בעזרת מניות דמיוניות לא באמת עובדת, לפחות לא במקרה שהיה לנו..
ממליץ לכם לחשוב על מודל מסחרי.
בברכה, אוהד.
  הגב
#7
((22.04.2015), 13:30)אוהד כתב: לאיזה פלטפורמה מתוכנן המשחק? 
ומנסיון, המתודה של לגייס אנשים בעזרת מניות דמיוניות לא באמת עובדת, לפחות לא במקרה שהיה לנו..
ממליץ לכם לחשוב על מודל מסחרי.

המשחק מתוכנן למחשב.
וכן, דיי הבנו את זה. עכשיו אנחנו מנשים להשיג סכום דיי גדול של כסף התחלתי שהחברה שיצרה את המנוע שלנו (EPIC) נותנת לכל פרוייקט שהיא רואה לנכון. 
  הגב
#8
((22.04.2015), 13:59)YoniBE כתב: המשחק מתוכנן למחשב.
וכן, דיי הבנו את זה. עכשיו אנחנו מנשים להשיג סכום דיי גדול של כסף התחלתי שהחברה שיצרה את המנוע שלנו (EPIC) נותנת לכל פרוייקט שהיא רואה לנכון. 

יש לכם גרסת אלפא עובדת או איזה משהו שאפשר לראות?
בברכה, אוהד.
  הגב
#9
((24.04.2015), 12:23)אוהד כתב:
((22.04.2015), 13:59)YoniBE כתב: המשחק מתוכנן למחשב.
וכן, דיי הבנו את זה. עכשיו אנחנו מנשים להשיג סכום דיי גדול של כסף התחלתי שהחברה שיצרה את המנוע שלנו (EPIC) נותנת לכל פרוייקט שהיא רואה לנכון. 

יש לכם גרסת אלפא עובדת או איזה משהו שאפשר לראות?

אין לנו ממש גרסת אלפא כיוון שהמשחק בשלבי בנייה עדיין וחסרים לנו טיפה מודלים. (בגלל זה אנחנו צריכים מעצב)
אבל מה שכן, יש לנו מערכות של חומרים שונים.
יש של שלג איזה 5 מערכות שונות הנה דוגמה של 2 מהם:
http://gyazo.com/87d6bf2657f1c2c42cf1beb7f0b56b3e
https://www.youtube.com/watch?v=PEgY0RfIvOc

יש לנו מערכת של חומר לאדמה שאני עדיין עובד על זה אבל כעקרון זה מכיל מספר שכבות של טקסטורה (נכון לעכשיו רק 2) ובעזרת פיסול (או הכנסת מודל של הר אפשר להקנות בקלות להר חומר כזה, יש למערכת גם פונקצייה לחיסכון במשאבים של הרינדור)
זה נראה ככה:  (הטקסטורות זמניות)
http://gyazo.com/d2201889a17455ea48764c2ada342ab2

יש לנו מערכות חלקיקים שונות של אש ועשן וגם VFX של דם. (הכל מבוסס על ה-GPU)
http://gyazo.com/be0fd4f1c0b3e9234ebb49ec15c22376
http://gyazo.com/f293f4c34bab078c9a4e9d15de14c2bf

יש לנו מערכות קוד ב-C++ שתכנתו והם כוללים תזוזה עם אנימציות של המודלים, בחירה מרובה של יחידות, תזוזת מצלמה, מיני מאפ וכו'.
  הגב
#10
((24.04.2015), 13:23)YoniBE כתב: אין לנו ממש גרסת אלפא כיוון שהמשחק בשלבי בנייה עדיין וחסרים לנו טיפה מודלים. (בגלל זה אנחנו צריכים מעצב)
אבל מה שכן, יש לנו מערכות של חומרים שונים.
יש של שלג איזה 5 מערכות שונות הנה דוגמה של 2 מהם:
http://gyazo.com/87d6bf2657f1c2c42cf1beb7f0b56b3e
https://www.youtube.com/watch?v=PEgY0RfIvOc

יש לנו מערכת של חומר לאדמה שאני עדיין עובד על זה אבל כעקרון זה מכיל מספר שכבות של טקסטורה (נכון לעכשיו רק 2) ובעזרת פיסול (או הכנסת מודל של הר אפשר להקנות בקלות להר חומר כזה, יש למערכת גם פונקצייה לחיסכון במשאבים של הרינדור)
זה נראה ככה:  (הטקסטורות זמניות)
http://gyazo.com/d2201889a17455ea48764c2ada342ab2

יש לנו מערכות חלקיקים שונות של אש ועשן וגם VFX של דם. (הכל מבוסס על ה-GPU)
http://gyazo.com/be0fd4f1c0b3e9234ebb49ec15c22376
http://gyazo.com/f293f4c34bab078c9a4e9d15de14c2bf

יש לנו מערכות קוד ב-C++ שתכנתו והם כוללים תזוזה עם אנימציות של המודלים, בחירה מרובה של יחידות, תזוזת מצלמה, מיני מאפ וכו'.

הי
נראה מרשים אבל נדמה שלמטרות שלכם מתאים יותר המנוע יוניטי.  שם לא צריך להתעסק במערכות חלקיקים והסתבכות עם הטריין, הכל מובנה ופשוט. אנריל הוא יותר.. למתקדמים אפשר לאמר.
ובעיקרון שעובדים על גרסת אלפא צריך לדאוג קודם כל למכניקות של המשחק ורק אחר כך להתעסק במערכות חלקיקים ודברים תפלים שלאו דווקא הכרחיים "למשחקיות" של המשחק.

בכל אופן, שיהיה לכם בהצלחה!
בברכה, אוהד.
  הגב


אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  מטה low poly למשחק מחשב אוהד 18 11,245 (23.05.2014), 18:01
תגובה אחרונה: BigMouse
  טקסטור רובה (למשחק מחשב...) דניאל שריד 8 4,698 (23.05.2014), 17:41
תגובה אחרונה: BigMouse
  משחק מחשב RPG יניב 9 6,513 (04.11.2010), 14:31
תגובה אחרונה: יניב

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים