• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
קצת עזרה....
#1
Question 
אני עכשיו התחלתי לעשות ספרייה של מודלים למשחקים שאני בונה.... עכשיו, אני צריך שמישהו ייקח את המודל שהעלתי ויאפה אותו [אני צריך שהחומרים שהגדרתי ל בcycels ישארו  (כטקסטורה כמובן)] ניסיתי לעשות את זה לבד ולהבין איך עושים אבל פשוט לא הצלחתי.... אני צריך שמישהו ייקח את המודל, יאפה אותו, ואם אפשר יצלם את התהליך בוידאו ויעלה כדי שנוכל לראות איך הוא עשה את זה.... תודה מראש!!!! 
Smile
  הגב
#2
סרטון שצילמתי עם המודל שלך, מקווה שהוא מובן:





הקובץ עם הטקסטורה האפויה: https://drive.google.com/file/d/0B7Y6HPa...sp=sharing
  הגב
#3
אתה יכול להסביר מה בדיוק עשית?
  הגב
#4
  • שמתי קוביה מסביב למודל שמפיצה אור Emission כדי שהמודל יקבל אור מכל הצדדים (באותה מידה זו יכולה להיות איזו תאורה שרוצים).
  • עשיתי UV Unwrap למודל במפה נפרדת מהמפה הראשונה (שייתכן שהיא משמשת לטקסטורות אחרות, לכן כדאי לעשות הפרדה) וקראתי למפה הזאת Bake.
  • יצרתי תמונה חדשה בעורך התמונות של בלנדר עם רקע שחור (יכול להיות כל רקע אחר, זה לא משנה), כדי שלבלנדר יהיה מצע עליו הוא יוכל לאפות את הרינדור.
  • שמתי את התמונה בכל אחד מהחומרים שנמצאים על המודל (מספיק רק לשים את התמונה בלי לחבר אותה לשום דבר, רק כדי שבלנדר יזהה שזאת התמונה שעליה הוא צריך לאפות את הרינדור).
  • שמירה אחרונה לפני שעושים Bake (לכל מקרה של קריסה אפשרית של התוכנה), ואז בוחרים את סוג האפייה שרוצים - אני בחרתי Combined כי רציתי לאפות את כל האלמנטים שמשפיעים על המודל - אבל אפשר לבחור גם רק Ambient Occlusion לדוגמא, כדי שזה יאפה רק את ההשפעה של תאורת ה-AO שבסצינה. לוחצים על Bake ומחכים לסיום התהליך.
  • כשזה מסיים אמורים לראות את התוצאה על התמונה שיצרנו בעורך התמונות.
  • מחברים את התמונה בעורך ה-nodes ל-diffuse node (או כל node אחר שרוצים) ואותו מחברים ל-output של החומר. חשוב לחבר attribute node עם השם של מפת ה-UV (במקרה הזה Bake) ל-vector של התמונה כדי שהוא יזהה איך לפרוס את התמונה על המודל.
  • אני ממליץ גם לשמור את התמונה האפויה שנוצרה באופן חיצוני על הדיסק ולטעון אותה מחדש בכל החומרים במקום התמונה הפנימית. חוץ מזה, צריכים לשמור את התמונה על הדיסק במיוחד אם רוצים לייצא את המודל למשחק (ביוניטי למשל). עד כמה שאני יודע זה לא שומר את התמונה יחד עם המודל כשמייצאים אותו מבלנדר.
זהו פחות או יותר. בסוף הראיתי שאפשר גם לערוך את התמונה עם כל מיני color nodes אם רוצים לשנות משהו.
זה מה שאני יודע על האפייה בסייקלס, יכול להיות שהחסרתי כמה פרטים או כתבתי כמה דברים מוטעים, אם מישהו מבין בזה יותר ממני אשמח להוספה/תיקון. מקווה שזה עזר Smile
  הגב
#5
תודה רבה!!! עזרת לי מאוד!!! Big Grin Big Grin Big Grin
  הגב


אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  עזרה בעיצוב לאתר במחיר סביר צאלה 0 1,800 (19.03.2017), 12:46
תגובה אחרונה: צאלה
  עזרה | שלום אני חדש כאן ואני צריך עזרה משה 6 4,005 (09.03.2014), 00:29
תגובה אחרונה: yon
  עזרה דחופה בקשר לקורס למתחילים בביה"ס שלי שחר הר-שוב 3 2,330 (27.11.2013), 15:11
תגובה אחרונה: שחר הר-שוב
  עזרה בהפקת תמונת hdr Gilbert 3 2,471 (07.10.2013), 03:36
תגובה אחרונה: יניב

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים