• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ייצוא ל-DAE - עיוות באובייקט תוך כדי אנימציה
#1
שלום,יצרתי אנימציה לקובץ מוכן של דינוזאור, באנימציה הוא מסתובב במקום ואח"כ נותן מכה עם הזנב.
כל האנימציה עובדת חלק בבלנדר, אבל כשעושים export לפורמט DAE הרגליים שלו מתעוותות סביב עצמן (מצ"ב צילומסך של תצוגה מקדימה של האנימציה).[Image: dino_mesh_deform.jpg]​​​​​​​
כעיקרון, האנימציה בוצעה כך שבמקום להזיז עצם-עצם, פשוט נתתי לכל העצמות יחד בהתחלה אנימציית סיבוב 180 מעלות.
משם המשכתי להנפיש את יתר העצמות בהתאם (צעדים, תזוזה וכו').
חשוב לציין - האנימציה עובדת חלק בבלנדר! וגם ברנדר. אבל בייצוא ל-DAE (וגם ל-MD5 למי שמכיר) - היא מתעוותת ברגליים בלבד. שזה עוד משהו מוזר - למה רק הרגליים? באותה המידה גם יתר העצמות היו אמורות כביכול להתעוות ולהסתובב סביב עצמן.
ניסיתי לעשות bake לאנימציה בעקבות פוסט שקראתי באיזה פורום. זה לא שינה כלום מבחינת התוצאה הסופית.
עברתי על כל האופציות בתפריט ה-export של DAE וגם בתפריט ה-bake.

יש למישהו רעיון ונסיון??
  הגב


אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
Information בקשה | ייצוא קבצי אנימציה לפורמטים md5 ו-dae Efrat 1 1,445 (06.10.2016), 15:09
תגובה אחרונה: jet112
  עזרה | יצירת אנימציה של העלמת אובייקטים מרובים. אדם 3 2,297 (13.11.2015), 11:21
תגובה אחרונה: אדם
  עזרה | רינדור האלמנטים שיש עליהם אנימציה בלבד. אדם 3 2,497 (15.10.2015), 21:55
תגובה אחרונה: אדם
  אנימציה - אפקט פגיעת חפץ במים ramiis 1 1,408 (05.02.2015), 16:41
תגובה אחרונה: dahanim

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים