• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
עזרה בהפקת תמונת hdr
#1
שלום,

יותר משבועיים שאני מנסה נואשות לייצר תמונת hdr מתוך תמונת נוף אחת.המטרה היא להשתמש בתמונה זו, כרקע וטקסטורת סביבה בסייקלס,להדמיית פנים של חדר אורחים.

השתמשתי בתכנת Fast Stone Image viewer ע"מ לייצר את החשיפות השונות ל-2 תמונות(מתוך 3-השלישית היא המקור)ואח"כ השתמשתי בתוכנת  Lominance-hdr ליצירת התמונה הסופית.

הבעיה העיקרית היא,שבזמן יבוא התמונה לעולם בסייקלס,היא מקבלת עיוות,ומאבדת פרופורציה ורזולוציה.כל ניסיונותיי לסדר בעיה זו ב'נודס' (מיפוי טקסטורה וכו") עלו בתוהו.

האם מישהו כאן כבר התמודד בעבר עם נושא זה?
אשמח לעזרה. תודה!
#2
Gilbert;3074 כתב:שלום,

יותר משבועיים שאני מנסה נואשות לייצר תמונת hdr מתוך תמונת נוף אחת.המטרה היא להשתמש בתמונה זו, כרקע וטקסטורת סביבה בסייקלס,להדמיית פנים של חדר אורחים.

השתמשתי בתכנת Fast Stone Image viewer ע"מ לייצר את החשיפות השונות ל-2 תמונות(מתוך 3-השלישית היא המקור)ואח"כ השתמשתי בתוכנת  Lominance-hdr ליצירת התמונה הסופית.

הבעיה העיקרית היא,שבזמן יבוא התמונה לעולם בסייקלס,היא מקבלת עיוות,ומאבדת פרופורציה ורזולוציה.כל ניסיונותיי לסדר בעיה זו ב'נודס' (מיפוי טקסטורה וכו") עלו בתוהו.

האם מישהו כאן כבר התמודד בעבר עם נושא זה?
אשמח לעזרה. תודה!

כנראה שהתמונה שאתה משתמש בה היא לא תמונת Equirectangular
#3
מתן קציר;3079 כתב:
Gilbert;3074 כתב:שלום,

יותר משבועיים שאני מנסה נואשות לייצר תמונת hdr מתוך תמונת נוף אחת.המטרה היא להשתמש בתמונה זו, כרקע וטקסטורת סביבה בסייקלס,להדמיית פנים של חדר אורחים.

השתמשתי בתכנת Fast Stone Image viewer ע"מ לייצר את החשיפות השונות ל-2 תמונות(מתוך 3-השלישית היא המקור)ואח"כ השתמשתי בתוכנת  Lominance-hdr ליצירת התמונה הסופית.

הבעיה העיקרית היא,שבזמן יבוא התמונה לעולם בסייקלס,היא מקבלת עיוות,ומאבדת פרופורציה ורזולוציה.כל ניסיונותיי לסדר בעיה זו ב'נודס' (מיפוי טקסטורה וכו") עלו בתוהו.

האם מישהו כאן כבר התמודד בעבר עם נושא זה?
אשמח לעזרה. תודה!

כנראה שהתמונה שאתה משתמש בה היא לא תמונת Equirectangular

מתן אני משתמש בתמונה שצילמתי בעצמי,אז מה הסיכוי שהיא לא Equirectangular...?מוזר.
#4
חפש בגוגל (בתמונות): Equirectangular אתה תראה איך נראית תמונה כזו. היא מעוותת מלכתחילה. ישנם עוד כל מיני סוגי עיוותים שנועדו בעצם לדחוס יותר מידע על הסביבה בתמונה דו מימדית.
סביר להניח שאם צילמת את התמונה במצלמה רגילה כל מה שתצטרך לעשות כדי להכניס אותה לבלנדר הוא לאפשר תוסף שנקרא: Import as plane ואז להכנס ל-File, Import ולייבא את התמונה (או להשתמש במקש רווח ולחפש שם import), מה שהתוסף הזה עושה בסה"כ הוא ליצור משטח בממדים של התמונה (תוכל לעשות זאת גם לבד), יצירת חומר עם הטקסטורה של התמונה למשטח וזהו. עכשיו כשתעמיד את המשטח ברקע זה מה שתראה. כדי שהמשטח תמיד יהיה מקביל למצלמה תוכל להשתמש במאלצים (Constraints) שייאלצו את המשטח לקבל את הסיבוב של המצלמה ועוד כל מיני פטנטים.
בכל אופן לא נראה שיש צורך למפות את התמונה ל"עולם", מספיק משטח.


זה מה שאני יכול לעזור כרגע, נשמח לקבל יותר פרטים ואפילו קובץ.
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט


אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  עזרה בעיצוב לאתר במחיר סביר צאלה 0 2,063 (19.03.2017), 12:46
תגובה אחרונה: צאלה
Question בקשה | קצת עזרה.... avishay 4 4,982 (28.06.2015), 11:37
תגובה אחרונה: avishay
  עזרה | שלום אני חדש כאן ואני צריך עזרה משה 6 4,530 (09.03.2014), 00:29
תגובה אחרונה: yon
  עזרה דחופה בקשר לקורס למתחילים בביה"ס שלי שחר הר-שוב 3 2,640 (27.11.2013), 15:11
תגובה אחרונה: שחר הר-שוב

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים