Create an account


דירוג האשכול:
  • 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
חומר רטוב

#1
הרבה פעמים בסרטים, רואים אובייקטים שהם רטובים. למשל בנמו, שהדגים יוצאים מהמים, רואים בבירור שהם רטובים. כיצד אני יוצר shader כזה בcycles?

#2
הרבה Glossy

#3
מה זאת אומרת? אתה יכול לתת דוגמא?

#4
מים הם לפעמים כמו מראה - יש להם השתקפות מאוד גבוהה. ככל שתחזק את הגלוסי ככה החומר יראה יותר רטוב

#5
בכל דבר שאתה רואה יש שלושה דברים שגורמים לו להיות בצבע שהוא נראה.
צבע - Diffuse
השתקפות - Reflection
שקיפות - Transparency
כל שלושת המרכיבים האלה יוצרים את הצבע שאתה רואה. תחשוב אליהם כעל שברים שמסתכמים באחד.
אם משהו רטוב, נגיד שהוא חצי השתקפות וחצי צבע.
אם משהו יבש, הוא רבע השתקפות ושלושת רבע צבע.
בגלל זה, כשדברים רטובים הם הופכים לכהים יותר ויותר נוצצים. יש איזה שהוא דף על הנושא, אני אחפש אותו.

בגלל שמים לא מכסים את האובייקט בשכבה אחידה של מים, צריך ליצור מה שנקרא Wet Map. למיטב הבנתי זו בעצם מפה אם חלקים בהירים יותר שמדמים מים וחלקים כהים יותר שמדמים יובש ומשתמשים בה ל-Specular Map וגם ל-Bump Map.
אין לי דוגמאות להראות מפני שאף פעם לא ניסיתי להכין משהוא רטוב.



אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  הקרנה על חומר ואפיה Doront770 0 0 (16.12.2018), 12:00
תגובה אחרונה: Doront770
  שאלה | חומר לאוטובוס טל עטיה 6 4,063 (12.11.2014), 18:49
תגובה אחרונה: טל עטיה
  מדריך מצויין ליצירת חומר של אש במשחקים(התעלמו מזה שזה ב-UE) דניאל שריד 7 4,102 (01.05.2014), 19:49
תגובה אחרונה: דניאל שריד
  חומר שיראה שונה מהשדר שלו שחר הר-שוב 1 1,546 (12.01.2014), 22:32
תגובה אחרונה: Yinara100

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול:
1 אורחים

Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016