• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kinetic Art
#1
זה ייקח לי הרבה זמן. ובמקום שאני אסביר תראו בעצמכם:

[Image: lKChurh.png]

אני מתלבט אם לעשות את זה בInternal או Cycles. 
יש לי מנוע גרפי טוב אבל בכל זאת יהיו הרבה פריימים לרנדר. מצד שני Internal לא תומך בGPU.
Cycles יפיק תוצאות ריאליסטיות יותר אבל יהיה רעש...
#2
יפה מאוד! תתמודד עם הרעש, ראיתי תוצאות מדהימות בסייקלס
#3
אבל זה אנימציה, לא stills. ועם ההרבה פריימים.
#4
מגניב!
אם אתה מפעיל rigid body זה עובד?
אולי זה יהיה הנושא לתחרות?,
תגובת שרשרת?

עריכה: 
(לא משנה, כבר ראיתי שפתחת נושא חדש)
#5
סביר להניח שאני אשתמש בRigid Body, אבל עוד לא התחלתי להנפיש.
אם כבר מדברים, איך מחילים rigid body על הרבה אובייקטים בבת אחת?
#6
שחר הר-שוב;4292 כתב:סביר להניח שאני אשתמש בRigid Body, אבל עוד לא התחלתי להנפיש.
אם כבר מדברים, איך מחילים rigid body על הרבה אובייקטים בבת אחת?

פה יש כמה דרכים לעשות את זה:
http://blenderartists.org/forum/archive/...70878.html
#7
חשבתי על דרך: לחבר את כל האובייקטים, להגדיר rigid body, לעבור למצב עריכה ולבחור את הכל, P>by loose part. ואז origin>origin to geometry.
זה מלוכלך, אבל זה הכי טוב שחשבתי עליו. (שהוא לא אחד אחד)
#8
אתה יכול לבחור את כל האובייקטים במצב אובייקט וללחוץ Ctrl+R. זה מחיל על כולם Rigid Body.
 אתה יכול גם לחסוך זמן בבחירת הסוג (אקטיבי או פאסיבי) בכך שתבחר כל קבוצה בנפרד, תלחץ Ctrl+R ובתפריט T למטה תבחר את הסוג שיוחל על כל הקבוצה.
#9
ואם אני רוצה לשנות את הShape לMesh?
#10
בחרתי cycles.
בזמן שהיה לי לעבוד, עשיתי את כל ההגדרות של החומרים.

טדא!

[Image: c2Rcu91.png]

מוכן לאנימציה.
50 סמפלים.
FullHD
דקה רינדור בדיוק. (למעשה 57 שניות)
לפי החישוב שלי, ייקח 24 שעות לרנדר דקה של אנימציה (אני צריך בשביל זה שתי יממות), ויש מצב שיהיה לי יותר מדקה. 
השאלה היא האם לסבול את הזמן הזה, או לנסות להפחית איכויות?


קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים