Create an account


דירוג האשכול:
  • 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
חומר שיראה שונה מהשדר שלו

#1
מכיוון שהכותרת קצת מבלבלת, אני אנסה לאסביר את עצמי:
אני רוצה ליצור חומר, שההשפעה שלו על חומרים אחרים מבחינת תאורה תהיה על פי שדר אחד, אבל איך שהוא נראה ע"פ שדר אחר.

דוגמא: אני רוצה ליצור חלון שיהווה תאורה מרכזית לסצנה, אבל אני רוצה שהוא יראה כמו תמונה שיש לי בלי שינויי תאורה.
אז אני ארצה לעשות Emission שישפיע על חומרים אחרים, ומשהו אחר (נגיד Emission ברמה 1, כדי לתת תמונה של נוף.

מקווה שהבנתם, אני אשמח אם למישהו יש רעיון.

#2
אתה יכול להשתמש ב-Mix Sahder עם Light Path מחובר ל-Fac. כשמחברים את הצומת Is Camera Ray ל-Fac, המיקס משתמש בחומר שמחובר לצומת השני שלו (במקרה הזה הדיפיוז) בתור מה שייקלט במצלמה, אבל החומר שמחובר לצומת הראשון במיקס הוא זה שמשפיע על הסביבה (במקרה הזה ה-Emission).
http://i.imgur.com/kCfgE9k.png



אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  הקרנה על חומר ואפיה Doront770 0 0 (16.12.2018), 12:00
תגובה אחרונה: Doront770
  שאלה | חומר לאוטובוס טל עטיה 6 4,063 (12.11.2014), 18:49
תגובה אחרונה: טל עטיה
  מדריך מצויין ליצירת חומר של אש במשחקים(התעלמו מזה שזה ב-UE) דניאל שריד 7 4,102 (01.05.2014), 19:49
תגובה אחרונה: דניאל שריד
  חומר רטוב שחר הר-שוב 4 2,596 (23.11.2013), 19:04
תגובה אחרונה: Nivos

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול:
1 אורחים

Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016