• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
באיזה מנוע עדיף לעבוד
#1
אני מתלבט עם איזה מנוע משחק לעבוד,
עם UDK (מנוע משחק שאני נתקלתי בו ממש לא מזמן ואני לא יודע עליו כלום)
עם BG (המנוע של בלנדר)
או עם UNITY (הגרסה החינמית)
היחיד שהתחלתי קצת לעבוד איתו זה זה BG
ובקשר לאחרים: אני לא יודע עליהם כלום (חוץ מזה שהם חינמים...)

אשמח לשמוע את דעתכם ואם אתם יודעים משהו על UDK

בברכה דניאל Smile
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...
#2
UDK ויוניטי הרבה יותר חזקים בBG.
מצד שני אם אתה לא הולך לפתח משהו ענקי BG יכול להספיק בהחלט.
#3
תכל'ס, זה תלוי מה אתה הולך לעשות עם המשחק ואיך אתה הולך להפיץ/להתקין אותו.
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
#4
בנושא מנוע המשחקים זה כמו שתשאל באיזו תוכנה עדיף לעבוד, 3Dsmax, מאיה או בלנדר.
כולם טובים, זו כבר שאלה של העדפות אישיות.
המנוע של בלנדר הוא לא מאוד חזק ברינדור כלומר, הרינדור שלו הוא יחסית בסיסי אבל אפשר להגיע לדברים שנראים טוב, המנוע הפיסיקלי (זה בעצם המנוע הדינמי במשחק, הדבר שגורם לארגזים לזוז וליפול בצורה ריאליסטית ולדברים לזוז ולהגיב בזמן אמת) הוא מעולה. כלומר, עם עבודה נכונה על חומריות ותאורה אפשר להגיע לדברים שנראים מעולה בבלנדר.
UDK זה מנוע שמבוסס על מנוע אנריל, שזה אחד המנועים החזקים בשוק המשחקים, אפשר להגיע איתו לדברים שנראים מעולה ומגיבים מעולה בזמן אמת, באמת דברים מרשימים גם מבחינת אפקטים ויזואליים כמו תאורה דינמית ואפקטים של סביבה חיה (גשם, ערפל וכדומה) אבל קח בחשבון שקשה ומסובך לעבוד איתו - ניסיתי אותו קצת וראיתי שבהרבה דברים אפשר להסתבך. צפיתי בכמה טוטוריאלים של UDK ותהליך העבודה איתו אכן מסובך ולא אינטואיטיבי, צריך ללמוד אותו כמו שצריך.
יוניטי - זו הבחירה הנכונה לאנשים שרוצים ללמוד ולהתפתח בעולם מנועי המשחקים. זה מנוע שנבנה בשביל מפתחים עצמאיים שהם ללא רקע בתכנות. הוא יחסית פשוט, קל יחסית לעבוד איתו ולהגיע איתו לתוצאות מרשימות מבלי להסתבך יותר מדי והתוצאות שלו בהחלט משביעות רצון ועומדות בסטנדרט של עולם המשחקים מבלי להתבייש.
באותה רשימה אפשר להוסיף את מנוע קריי 3 - CryEngine 3. שהוא, בדומה לאנריל, אחד המנועים הבאמת מפלצתיים של עולם המשחקים, ויצאה גירסה פתוחה לשימוש לא-מסחרי. והיפה הוא שלבלנדר יש אקספורטר מותאם לקריי אנג'ין:
http://www.crydev.net/newspage.php?news=81009
בדקתי קצת את קריי אנג'ין, והוא לדעתי יותר מרשים ויותר קל לעבוד איתו מאשר UDK,
ככה, בסופו של דבר, זו שאלה של בחירה, עם מה אתה מעדיף לעבוד.
#5
((20.01.2014), 15:20)'BigMouse' כתב: בנושא מנוע המשחקים זה כמו שתשאל באיזו תוכנה עדיף לעבוד, 3Dsmax, מאיה או בלנדר.
כולם טובים, זו כבר שאלה של העדפות אישיות.
המנוע של בלנדר הוא לא מאוד חזק ברינדור כלומר, הרינדור שלו הוא יחסית בסיסי אבל אפשר להגיע לדברים שנראים טוב, המנוע הפיסיקלי (זה בעצם המנוע הדינמי במשחק, הדבר שגורם לארגזים לזוז וליפול בצורה ריאליסטית ולדברים לזוז ולהגיב בזמן אמת) הוא מעולה. כלומר, עם עבודה נכונה על חומריות ותאורה אפשר להגיע לדברים שנראים מעולה בבלנדר.
UDK זה מנוע שמבוסס על מנוע אנריל, שזה אחד המנועים החזקים בשוק המשחקים, אפשר להגיע איתו לדברים שנראים מעולה ומגיבים מעולה בזמן אמת, באמת דברים מרשימים גם מבחינת אפקטים ויזואליים כמו תאורה דינמית ואפקטים של סביבה חיה (גשם, ערפל וכדומה) אבל קח בחשבון שקשה ומסובך לעבוד איתו - ניסיתי אותו קצת וראיתי שבהרבה דברים אפשר להסתבך. צפיתי בכמה טוטוריאלים של UDK ותהליך העבודה איתו אכן מסובך ולא אינטואיטיבי, צריך ללמוד אותו כמו שצריך.
יוניטי - זו הבחירה הנכונה לאנשים שרוצים ללמוד ולהתפתח בעולם מנועי המשחקים. זה מנוע שנבנה בשביל מפתחים עצמאיים שהם ללא רקע בתכנות. הוא יחסית פשוט, קל יחסית לעבוד איתו ולהגיע איתו לתוצאות מרשימות מבלי להסתבך יותר מדי והתוצאות שלו בהחלט משביעות רצון ועומדות בסטנדרט של עולם המשחקים מבלי להתבייש.
באותה רשימה אפשר להוסיף את מנוע קריי 3 - CryEngine 3. שהוא, בדומה לאנריל, אחד המנועים הבאמת מפלצתיים של עולם המשחקים, ויצאה גירסה פתוחה לשימוש לא-מסחרי. והיפה הוא שלבלנדר יש אקספורטר מותאם לקריי אנג'ין:
http://www.crydev.net/newspage.php?news=81009
בדקתי קצת את קריי אנג'ין, והוא לדעתי יותר מרשים ויותר קל לעבוד איתו מאשר UDK,
ככה, בסופו של דבר, זו שאלה של בחירה, עם מה אתה מעדיף לעבוד.

 
אוקי הורדתי את cryengine ולא הבנתי איך פותחים אותו אשמח להסבר...


 
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...
#6
בשעה טובה Smile
אל תצפה למשהו פשוט, קריי אנג'ין הוא לא פשוט בכלל, צריך ללמוד אותו ואני לא יודע אם יש מדריכים בעברית בשבילו.
ההורדה העדכנית זו גירסה 3.5.8 אם אני לא טועה...זה קובץ זיפ, אין התקנה בזה, פשוט שלוף את כל הקבצים מהזיפ ושים אותם בתיקיה ואז תיכנס ל:
BIN32 (או BIN64 אם המחשב שלך הוא 64 ביט) ותפעיל קובץ Editor.exe
זה פותח את התוכנה.
עכשיו, לגבי איך לעבוד איתו - אני יכול לעזור לך טיפה, אני חוקר אותו בעצמי בזמן האחרון ונתקלתי בכמה קשיים שאני עוד מנסה לפתור.
תשאל שאלות ספציפיות ואני אשתדל לענות עליהן.
 
#7
טוב אז שאלה ראשונה:
אני נכנס לתוכנה הזאת ואז אני צריך לרשום שם משתמש וסיסמה...
Wwhhaatt????.....İmage
מה הם רוצים ממני
כשהורדתי לא הייתי צריך כלום, ולא היה כתוב שמה הרשם או משהו

 
טוב אז "התרחתי" את עצמי ובאתי לאתר שלהם קראתי בעיוןİmage את כל החירטוטים שלהם (רישיון טנאים וכו)
התחלתי את תהליך ההרשמה ו...נתקעתי!
לא ידעתי מה האזור זמן של ישראלİmage
אפשר עזרה...?

 
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...
#8
אתה יכול לחפש בגוגל ולמצוא ישר, חבל לחכות שמישהו יענה לך. האזור של ישראל הוא CAT או 2+.
#9
חוץ מזה שאני לא יודע עד כמה זה משנה באמת. צריך להרשם נכון, שכחתי מזה. אבל בסופו של דבר זה די פשוט...
(אני מקווה שלא ישבת וקראת את כל תנאי הרשיון... Smile )
 
#10
אני גם הורדתי את Cryengine פעם והדבר היחיד שיצא לי לעשות איתו מאז זה לשחק במשחק הדוגמה שהגיע אם זה. İmage


אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  פרסום | מנוע רינדור חזק ואיכותי. אדם 1 1,427 (21.10.2014), 02:16
תגובה אחרונה: יניב
  לעבוד על אנימציה עם סאונד ולשמוע מוזיקה שחר הר-שוב 7 3,532 (26.08.2014), 07:54
תגובה אחרונה: שחר הר-שוב

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים