• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
יצירת קווי מתאר לאובייקט בזמן אמת
#1
Lightbulb 
טוב, זה התחיל מזה:
https://sketchfab.com/show/0d3c6b4d828c4...28a6f3829e
אם תשימו לב טוב, קווי המתאר של הדמות אינם טקסטורה והם עובדים ב-RealTime.

אז עלה לי רעיון איך לעשות את זה, הוספתי עוד קצת פלפל וזה מה שיצא:
İmage

המשימה:
לייצר כזה דבר.
ללא מידול, אפילו בלי להיכנס למצב עריכה.

בהצלחה!
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
#2
יניב תן קצת רמזים זה קשה מדי...
Wink
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...
#3
טוב, ליצור את הבלוקים זה לא בעיה:
İmage

WireFrame Modifier?
#4
יופי שחר, חצי מהדרך!
תתבוננו טוב במודל שקישרתי מה-Sketchfab, תסובבו אותו ותנסו לחשוב איך עשו אותו.
אפשר לראות במודל הזה שחלק מהקווים הם טקסטורה לפי הפיקסולים וחלק מהקווים לא מפוקסלים.
וזה רמז מאד מאד עבה... (גוגל יכול לעבות עוד יותר)
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
#5
הקווים כאילו מרחפים מעל המשטח

תגיד לפחות אם זה אובייקט אחר
#6
לחשוב ולהעלות תוצאות, אני כבר לא יכול להוסיף שום רמז...
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
#7
יש לי משהו אבל בכל מצב שלא יהיה תצטרך להכנס למצב עריכה כדי להוציא UV לאפיה.
בכל אופן הנה הטריק ליצור wire שמבוסס על חומר בלבד

סליחה אם אני הורס את האתגר למישהו
http://www.blendernerd.com/wireframe-in-cycles/
#8
אין צורך ב-UV, ואפילו לא להיכנס למצב עריכה.
גם לא מדובר בכמה אובייקטים.
ניתן להחיל את האפקט בקלות על כל אובייקט מש מבלי לבצע שום עריכה, רק לשים חומרים ו...
למעשה ישנם רק 2 חומרים, הכי פשוטים שיש, שחור ולבן.

לא להתייאש חברים...
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
#9
אנחנו בכלל מדברים על internal לא?
#10
יכול להיות שצריך להשתמש בNodes?


קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים