• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
יצירת קווי מתאר לאובייקט בזמן אמת
#21
טוב, אני ודניאל ישבנו בTeamViewer ופתרנו את זה:
קודם כל כמובן יש את Remesh
משכפלים את הסבכה
לאחת מוסיפים Solidify, זה יוצר שכבה נוספת מעל לקוף המקורי, לאובייקט הזה ניתן חומר שחור. יש לבדוק "Flip Normals", בגלל שבתצוגה של טקסטורה רואים את הפאה רק מהכיוון של הNormals ברגע שאתה הופך את הנורמלס אז רואים את הקווים רק מהצדדים ש"מציצים" בגלל שהקוף השחור קצת יותר עבה מהלבן.
כדי לראות את האפקט גם במצב Solid, צריך לעשות check לBackface Culling תחת shading במדף הכלים הימני.

דרך אגב נראה לי שווה לכתוב מדריך וידאו לזה. (אני לא דובר אנגלית מספיק טוב)
#22
האמת שהסתכלנו קצת על הקובץ המקורי...
אבל בכל זאת הרבה מהפתרון היה שלנו...
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...
#23
למה אתה אומר לכולם?? Smile
#24
חחח
יופי, אני שמח שהגעתם לפתרון

באמת הרעיון הוא להפוך את השכבה החיצונית כדי שבלנדר תציג רק את הקטע הפנימי ותהפוך לשקוף את החיצוני.

הקובץ נמצא בספריה ששיתפנו לכל הפורום, אפשר לראות שם איך עושים את זה גם עם אובייקט בודד אחד.
https://drive.google.com/folderview?id=0...sp=sharing
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט


קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים