• 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
יצירת זכוכית
#1
אז כמו שדניאל הציע לי, חשבתי לנסות את מזלי: 
İmage
 
#2
מה עם הדובי?
לגבי זה...זה מגניב אבל כבר ראיתי הרבה תמונות עם CAUSTICS וגם תמונות מרשימות באמת. מעבר לאפקט עצמו התמונה כתמונה צריכה להיות מרשימה יותר, תנסה לתת לו קצת יותר אוירה, תאורה יותר מעניינת, לראות אם אתה יכול להדגיש את הCAUSTICS יותר. זה לא רע בכלל ויש לזה פוטנציאל אבל צריך לשדרג את זה עוד לדעתי. אני לא אוהב את הסיומת החתוכה של הCURVE, קצת פשטני.

קצת רפרנסים לתמונות יפות על אותו נושא:
http://www.cgtrader.com/3d-models/scienc...mental-ray
http://www.turbosquid.com/3d-models/scen...max/583445
http://vickym72.deviantart.com/art/Pyrex...-304068971
 

 
#3
לדעתי הצבעוניות של התמונה של שחר עברה את הרפרנסים בלי למצמץ. מה שכן הייתי מוסיף זה שהזכוכית תהיה גם קורב למצלמה וגם רחוק ובתוספת של DOF יכול לצאת משהו ממש נחמד.
אם תוסיף דברים ששוברים את הזכוכית (שכרגע עולה לי רק ספוגים וקטעים של מתכת) נראה שיכול לצאת משהו די מעניין.

בכל אופן עבודה יפה.
"אין ייאוש בעולם כלל!" - זה על באמת.

יניב גרשוני | תלתיסט
#4
תראו המטרה לעבוד על הCaustic המוגבלים משהו של cycles...
אני אנסה את הקטע עם הDOF נראה איך זה נראה.
בקשר לדובי, אני ניסיתי להבריש אותו ולא אהבתי את זה. למרות שהיו שאמרו שזה טוב יותר.
#5
İmage
עם DOF. נראה ממש יפה. 10,000 סמפלים, שעה ועשרים דקות זמן רינדור. 
#6
אוקיי, זה כבר ממש יפה.
 
#7
איפה ההגדרות של הקאוסטיקס? (אם יש, ואם אין איפה מכבים את זה?)
#8
אין הרבה הגדרות, אבל הם נמצאות בחלון המאפיינים>הקשר רינדור>Light Paths
#9
שחר אני חושב שכדאי שתכתוב אתהמושגים באנגלית...
קשה להבין למה אתה מתכוון...
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...
#10
Properties Window > Render Contex > Light Paths


קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול: 1 אורחים