Create an account


דירוג האשכול:
  • 0 הצבעות - 0 בממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
מדריך מצויין ליצירת חומר של אש במשחקים(התעלמו מזה שזה ב-UE)

#1


טוב המשכתי לצפות וראיתי שיש כאן דברים שהם אינם רלוונטים למנועי משחק אחרים אבל עדיין יש כאן כמה דברים שימושיים..

המשחתי לצפות עוד והבנתי שלBGE יש פונטציאל אדיר!
צריך רק להמשיך לפתח אותו...

ואני עכשיו אנסה לעבור דבר דבר במדריך הזה ואנסה ליישם אותו ב-BGE...
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...

#2
BGE הוא בהחלט מנוע עוצמתי בשביל חלק מתוכנת תלת כללית וחינמית, הסיבה היחידה שבגללה ויתרתי על ללמוד אותו זה שאי אפשר לייצא משחקים כקובץ התקנה כמו EXE. ואיכשהו צריך לקמפל את המשחק אם חלק מבלנדר עצמה כדי שאחרים יוכלו לשחק בו. אם אתה רק חוקר את הBGE אין לי מה להגיד, אבל אם אתה חושב ברצינות על תכנות משחקים הייתי ממליץ לך על תוכנה אחרת שיותר ממוקצעת. Unity היא התוכנה הכי טובה למשתמשי בלנדר בעיניי. ושוב, זה לא שאני אומר לך לא ללמוד על הBGE!

#3
דווקא ה-UE יותר משך אותי, הוא נראה מטורף...

ד"א אתה משתמש\השתמשת ב-unity?
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...

#4
דניאל, השאלה החשובה היא האם הצלחת לייבא מודלים מבלנדר לUE?
זה הדבר הראשון שאני בודק בכל מנוע, עד כמה אפשרי וקל לייבא אובייקטים מבחוץ.
בקריי אנג'ין זה היה בלתי אפשרי, אחרי המון ניסיונות והתקנה של תוספים שאמורים לעשות את זה נתקלתי בבעיה חמורה בתוכנת המרה שבאה עם קריי אנג'ין, ולבסוף הרמתי ידיים.
ל BGE יש פוטנציאל אדיר, הבעיה היא שחסרים לו כמה דברים אלמנטרים שחיוניים למנוע משחקים ולפיכך הוא עדיין לא מושלם, פשוט הוא לא בנוי עד הסוף.
דבר ראשון - בבניית פני שטח (TERRAIN) אין בבלנדר את האפשרות לצבוע את פני השטח בטקסטורות שונות וליצור פני שטח מגוונים. נכון, יש את האפשרות לצבוע עם TEXTURE PAINT אבל זה לא אותו דבר שכן התוצאה הסופית בTEXTURE PAINT היא תמונה אחת מאוד גדולה שאותה מלבישים על השטח. זה לא אידאלי בכלל. במנועי משחקים יש שיטה שונה שמאפשרת לצרף לחומר כמה טקסטורות שרוצים, לצבוע איתן חלקים שונים והן מתמזגות עם משהו שהוא כמו BLEND MAPPING - כלומר, מערך אינפורמציה שמציג את הטקסטורות לפי איך שצבעתי אותן ועדיין שומר על הרזולוציה המקורית.
דבר נוסף זה צביעת פרטים על פני השטח - עשב צמחים וכדומה.
נכון, אפשר להשתמש במערכות חלקיקים אבל שוב זה לא אותו דבר. זה לא כמו פשוט לקחת מברשת ולפזר צמחיה במקומות שאתה רוצה. וגם זה לא אופטימלי, כשניסיתי לעשות את זה פעם הסצנה הפכה לעמוסה בטירוף והמחשב שלי (שלמרות שהוא ישן הוא מצליח להריץ את FARCRY3 בלי בעיה בכלל) לא הצליח להריץ את הסצנה הזאת חלק.
ועוד כהנה וכהנה, בקיצור לBGE יש פוטנציאל עצום אבל הוא עדיין לא עומד בסטנדרט של מנועי משחקים. יש עליו עוד עבודה.

#5
אני חושב שבblender podcast האחרון הם אמרו שאחרי גוסברי שבישבילו יעבדו על כלי האנימציה הם יעבדו בעיקר על הBGE

#6
באמת???
יש!!!
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...

#7
חס וחלילה איו לי טענות אבל הם אמרו את אותו דבר לפני שלוש גירסאות בערך...

#8
אמממםם איזה מבאס... Sad
(למרות שזה לא נכון לומר שלא השתנה כלום...
https://www.youtube.com/watch?v=Sla1Qpq3Bh4 ...)
"לכל כלל יש יוצא מן הכלל והכלל שאין לו יוצא מן הכלל הוא הכלל שיוצא מהכלל שאומר שלכול כלל יש יוצא מן הכלל"

אז האם הכלל הזה נכון גם לגביי בלנדר או שבלנדר גם יוצאת מהכלל...



אשכולות דומים...
אשכול יוצר האשכול תגובות צפיות תגובה אחרונה
  הקרנה על חומר ואפיה Doront770 0 0 (16.12.2018), 12:00
תגובה אחרונה: Doront770
  שאלה | חומר לאוטובוס טל עטיה 6 4,063 (12.11.2014), 18:49
תגובה אחרונה: טל עטיה
  עזרה | מדריך dahanim 2 2,406 (25.08.2014), 15:04
תגובה אחרונה: יניב
  שאלה | שאלה לגבי תצוגה נוחה ליצירת אנימציה. אדם 12 7,164 (14.07.2014), 02:00
תגובה אחרונה: Nivos

קפיצה לפורום:


משתמשים אשר צופים באשכול:
1 אורחים

Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016